-->
Codziennie w godzinach pracy Urzędu, pok. nr 6.
W zakresie obsługi kancelaryjno-sekretarskiej Urzędu:
1) udzielanie interesantom informacji o kompetencjach urzędu i jednostek organizacyjnych;
2) wykonywanie czynności kancelaryjnych w Urzędzie, w szczególności: przyjmowanie i rozdział przesyłek oraz korespondencji, prowadzenie ewidencji korespondencji przychodzącej i wychodzącej, wysyłanie korespondencji oraz przesyłek oraz obsługa bieżąca systemu EZD, ePUAP, poczty elektronicznej;
3) przekazywanie korespondencji właściwym komórkom organizacyjnym wg dekretacji określonej przez przełożonych,
4) przyjmowanie napływającej korespondencji i wysyłanie wychodzącej poprzez ePUAP i pocztę elektroniczną;
5) przyjmowanie obwieszczeń, pism sądowych, wezwań podlegających publicznemu ogłoszeniu i zamieszczanie na tablicy ogłoszeń,
6) przyjmowanie i załatwienie wniosków dot. stwierdzenia własnoręczności podpisu, zaopatrzenie w materiały biurowe, kancelaryjne i prowadzenie ich ewidencji,
7) aktualizacja tablic informacyjnych w Urzędzie Gminy, dbanie o stronę estetyczną i aktualność umieszczanych informacji, przekazywanie nieaktualnych informacji i dokumentów właściwym pracownikom;
8) zaopatrzenie w pieczęcie i pieczątki, tablice urzędowe, prowadzenie rejestru pieczęci oraz nadzór nad ich przechowywaniem;
9) nadzór nad oflagowaniem budynku Urzędu w dni świąt państwowych oraz lokalnych uroczystości;
10) zaopatrzenie i rejestr druków;
11) obsługa łącznic telefonicznych i nadzór nad ich funkcjonowaniem we współpracy z informatykiem;
12) prenumerata czasopism, gazet, wydawnictw, prowadzenie zbiorów bibliotecznych;
13) obsługa sekretarska narad, spotkań, posiedzeń Wójta i obrad Rady Gminy i jej komisji;
14) prowadzenie terminarza Wójta oraz organizacja spotkań;
15) prowadzenie funduszu reprezentacyjnego Wójta;
16) przygotowywanie pism okolicznościowych Wójta, zaproszeń i podziękowań;
17) zaopatrywanie Urzędu oraz pracownika gospodarczego w środki czystości;
18) zlecanie konserwacji urządzeń technicznych: kopiarki, drukarki, skanery, w tym dokonywanie ich likwidacji we współpracy z informatykiem;
19) prowadzenie ewidencji wydanych kart drogowych, miesięcznych zestawień kart drogowych, dokonywanie rozliczenia przebiegu samochodów służbowych, zużycia paliwa oraz sprawdzanie godzin pracy i poprawność zapisów dokonanych w kartach drogowych.
Osoba wytwarzająca informację: | Gregorowicz Beata |
Data wytworzenia informacji: | 17-06-2021 |
Osoba wprowadzająca informację: | Gregorowicz Beata |
Data wprowadzenia informacji: | 17-06-2021 |